Everybody needs coffe

Idag är det Glee, shalala!

Idag på ridksolan fick vi träna på sittsen, det var grymt. En longerade och den andra satt på hästen. Nästa gången är det sista gången och då blir det fika, stilhoppning och annat smått och gått! Måste verkligen ha med kameran då, påmin mig!

Jag höll på att missa att gå av idag, för jag satt och sov på bussen. Jag vaknade precis när alla, som brukar kliva av, klev av. Där hade jag tur, annars skulle jag hamnat i Härsme och där finns ju troll.
Jag har förresten anmält mig till show dans, det är något jag verkligen ser fram emot.
Annars har det inte hänt så mycket mer än att jag införskaffat mig snygga trosor.

Godmorgon Godmiddag Godkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0