Kanske det kommer en ny dag

Gosh!! Jag ska skriva tre prov imörrn.. Jag dör bara lite granna..
Min snutte plutte åker till Egypten imorgon , jag är jätte avis. Önskar att jag kunde följt med.
Som tur är så sticker jag och Patricia utomlands nästa sommar eller höst! Jag längtar ihjäl mig!

I'm sorry for being me
I'm sorry that i can't handle pain
I'm sorry that i'm not who I am
I'm sorry that I've cost you pain
I'm just sorry that i can't let go
I'm Sorry fo being inlove with you.
But I love that I love you.




Kommentarer
Postat av: Patricia

JAG MED, asså shit vad vi ska ha det bäst :D IHHHHHHHHHH <33333

2009-12-17 @ 20:26:37
URL: http://patriciatharning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0