Trying to be perfect, but it's inpossible

Nu är jag allvarlig, ny blogg design och nu kula. Jag lovar att jag ska bli bra på att uppdatera, ni måste tjata mer så blir det av!

Idag gjorde jag nationellaprov i matte, det gick bra förutom den sista delen. Den gick apa, men jag tar igen nästa vecka. Sen så fick jag gå på stan i 2 timmar utan att göra något speciellt, för att vänta på bussen. Icke kul, men sen kom jag hem til tulta. Då blev det mat och one tree hill, vi bakade också lite julgodis. Väldigt mycket mums!

Det hände sån sjuk grej förut, jag började stamma när jag skulle säga papper. Det tog flera sekunder innan jag kunde säga ordet och när jag väl börjat stamma kunde jag inte sluta. Det bara fortsatte tills jag hittade ordet, verkligen skumt men det var kul efteråt. Jag lovar, ni skulle hört! Syster sa att jag såg helt chockad ut.
Tänk om man skulle stå framför klassen och redovisa och sedan haka upp sig på ett enda ord, jag kan bara tänka mig hur jobbigt det skulle vara. Fast jag skulle nog bara asgarva åt mig själv!^^

Kan mitt nya namn vara PorrBea? Inte helt omöjligt..
Jag råkar hela tiden prata om något som handlar om sex eller som man förknippar det.
Några exempel;
* Jag råkade komma in på en porr sida på skoldatorn när jag skulle komma in på skolmejlen
* Jag sa till en lärare kan vi inte få ha sex istället.
* Jag la upp snuskbild^^
* Jag pratade om hur man skulle göra om man skulle ha sex med en ödla.

Alltså det bara blir, det är inte meningen . HAha, men lite får man bjuda på dig själv.

Värdens bästa och jag var ute på prommenad förut och nu ska jag till Erik.

Godmorgon Godmiddag Godkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0