Where is it?

Jag är stolt över mig själv för jag såg inte idol finalen igår. Hörde att Erik vann och det är han värd. Fast Calle är ju så grym! Den jag tycker har varit bäst genom hela idol är Sebastian. Jag älskar när han gör sina framträdanden, speciellt start me up! ME LIKE VERY MUCHO
Istället för att se på idol, så gjorde jag en bokrecension som skulle vara inlämnad igår så jag hade fram till klockan tolv att göra klart den. Sen måste jag plugga häst och stallskötsel, matte och demokrati. Jag har inte tid med någonting annat känns det som!
Fast igår kom Erik hit, han gör mig glad. Sen ska jag ju faktiskt till Bejjs idag med Karin ikväll. Wii :)

Varje gång jag ätit så känner jag mig lugn, all panik och agression försvinner. JAg blir verkligen på bra humör om jag äter, så hur skulle jag klara mig utan mat? Jag förstår inte dem som knappt äter någonting:O

Förresten så har jag varit duktig och sprungit idag. Den ni ! :D
Nu blir det Coffein och sen fixa i ordning sig. Jag vet, jag är seeeg..

Godmorgon Godmiddag Godkväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0