Dumma tandläkare!

Godmorgon på er!
Måste bara säga att jag blev besviken på vädret imorse, det snöade och var kallt. JA TACK TILL SOL OCH VÄRME!

Igår gick jag en promenad med hunden och Karin på kvällen, det var väldigt mysig. Som vanligt med andra ord!=) Tycker om min vän!
Sen var jag bara tvungen att slå tv:n för att se jackson5. Det blev en besvikelse, jag trodde verkligen att Michael skulle vara med i början. Tydligen var det så att han inte alls skulle vara med i deras "comeback".  Så lite ledsen i ögat blev jag allt!

Nu på morgonen har jag varit hos tandläkaren och lagat tandisställningen IGEN. Är trött på't! Och inte nog med att den ska gå sönder, det gör ju ont sen när dom lagar den. Blir helt yr i bollen på det där.
Smärtan brukar hjälpa om man tuggar tuggummi, men jag har inget så jag får stå ut.

Och nu är det dags för att sätta igång med arbetet. Förresten har jag bestämt mig för att i helgen ska bli en pluggar helg! Måste ha lämnat in alla fördjupningar tills på söndag, men det ska nog gå och ordna.. Får be mamma att puscha mig lite så att det går lite lättare.

Hoppas ni får en bra dag! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0