Livet ska njutas

Sitter här framför dator med en kopp te och lyssnar på The baseballs. Ett väldigt bra coverband för den delen.
Jag gjorde nyss lite på mitt fördjupningsarbete i samhäll A, vill så hemskt gärna ha ett Mvg.
Fick förresten reda på idag att jag endast får 100 påäng att välja på individuella valet, skumt i huvudet som bara den tycker jag. Så jag får välja extra kurser, så det är bara att hoppas på att rektorn godkänner det.

Jag har tänkt lite på min framtid, jag vill så hemskt gärna ha ett bra välbetalt jobb med lite utmaningar i. Advokat skulle vara ett grymt spännade och krävande jobb, men samtidigt tar det lång tid att utbilda sig och det kommer bli långa dagar på jobbet. Där i mot skulle jag hemskt gärna bara vilja ge mig ut i världen och ha ett roligt jobb som man verkligen aldrig tröttnar på. Bartender i ett varmt land skulle vara perfekt.  Hjälp mig, vad kan man egentligen jobba som?  Jag får panik så fort jag tänker på framtiden, jag klarar inte av att bara leva i nuet eller är det det som man borde göra?

Annars har det varit en sjukt bra dag i skolan idag, veckorna innan lovet har bara varit helt åt skogen men idag kändes det verkligen bra. Vi håller på att förberada oss för en redovisning till fredag. Ska bli väldigt kul att se reaktionen på våran filmsnutt. Jag ska föröska få tag i den, så jag kan lägga upp den här.

Har tänkt så mycket på hur det var förr, när det var jag, karin och bea. Så sjukt underbart kul vi hade! Gosh vad jag älskar er så mycket! Ni har förgyllt mitt liv! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0